عـــــــlovــــــق

قالب پرشین بلاگ


عـــــــlovــــــق
بهترین مطالب خواندنی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نــूॆـँـفــ





گلی دارم که گلدانش شکسته دلی دارم غم رویش نشسته نوشتمsmsباچشم گریان جوابم رابده بالبی خندان/*\هركس كه غريب است خريدارندارد... سرگشته وتنهاست دگريارندارد...دانى كه چرا نيست زما نام و نشانى... چون هیچكس با زمين خورده دگر کار ندارد..\*/از عشق مکن شکوه، که جای گله ای نیست
بگذار بسوزد دل من، مسئله ای نیست
من سوخته ام در تب، آنقدر که امروز
بین من و خورشید دگر فاصله ای نیست . . .\*/بنام خداخالق انسان.بنام انسان خالق غمها.بنام غمهاب وجوداورنده ی اشکها.بنام اشک تسکین دهنده ی قلبها.بنام قلبهاایجادگرعشق وبنام عشق زیباترین خطای انسان\*/   ♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥♣♥
ما شمع غميم شعله نداريم  ♣♣♥ 
آواره تنيم خانه نداريم          ♣♣♥
باور به خدا كن  كه هميشه   ♣♣♥ 
جز دورى تو غصه 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, ] [ 9:5 ] [ محمدسراوانی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 26574
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1